sobota, 17 sierpnia 2013

jak dwudziurkowce oswajałam

dawno, dawno temu ;) jak tylko w polskich sklepach pojawiły się koraliki z dwiema dziurkami, pełna entuzjazmu nabyłam kilka paczuszek, najpierw twinsów, następnie super duo... po czym nie miałam na nie pomysłu i leżały do tej pory :D ale na wszystko przychodzi odpowiedni czas, w końcu naszła mnie ochota na wykorzystanie dwudziurkowych koralików.

efekt pierwszy - pierścionek oczywiście :) wykonany z sd iris purple i metalicznych koralików preciosa 2,3mm, użytych w tych kolczykach, myślę, że pierścionek będzie tworzył z nimi całkiem udany komplet :)




średnica pierścionka wynosi 25mm, a jego wysokość to 14mm


natomiast druga rzecz, jaką wykonałam z koralików z dwiema dziurkami, to kolczyki - kuleczki, wyplecione z twinsów w kolorze iris blue, wykończone kryształkami fp 4mm w tym samym kolorze, zawieszone na delikatnym łańcuszku




średnica kuleczek to 14mm, całkowita długość kolczyków wynosi 7cm.
przepis na takie kuleczki znajdziecie TU.

myślę, że oswojenie jest dość udane ;) aczkolwiek moimi ulubieńcami i tak nadal pozostają koraliki w rozmiarze 15o :)

a jeden z najbliższych postów będzie dla Was moje zaglądaczki :) w końcu za kilka dni miną dwa lata od założenia bloga i już szykuję coś na tę okazję. bądźcie czujne ;)


18 komentarzy:

  1. Pierścionek boski, ale w końcu jesteś pierścionkową mistrzynią i wyplotłabyś cudo nawet z pestek od jabłek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne. Takie kuleczki już mam, bo zostały z wisiorka. A ponieważ w szale zakupów zamówiłam kiedyś ogromną ilość superduo zostało mi ich jeszcze całe mnóstwo. Na pierścionek byłyby jak znalazł. A nawet na kilka pierścionków. Kapitalny ten pierścień. Zachęciłaś mnie do powrotu do moich czerwonych superduo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej,fajnie Ci sie 'oswoily':-))
    Pierscionek przeswietny.Wsadzilabym w srodek jakis maly,dyskretny blyskot,chociaz dziurka tez wyglada uroczo:-)
    Kolczyli tez wspaniale-
    -Pozdrawiam cieplutko-
    -Halinka-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam o tym, ale póki co nie mam nic, co pasowałoby do pierścionka :)

      Usuń
  4. Jak zwykle chylę czoła. Przepiękna robota!

    OdpowiedzUsuń
  5. I kolczyki i pierscionek fantastycznie wyszły :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierścionek skradł moje serce totalnie :) Czy mogłabyś zdradzić jakiej bazy użyłaś do oplecenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bazy moich pierścionków to tajemnica warsztatu ;) ale pokombinuj z jakimkolwiek większym kaboszonem :)

      Usuń
  7. Asiu pierścionek boski, ale kolce porywam natychmiast:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny pierścionek i kolczyki też. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. I kolczyki i pierścionek są urocze w dodatku takie równiusieńkie :) uwielbiam takie koralikowe kameleony, które w zależności od światła ukazują nam różne barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udane oswojenie :) Piękny pierścionek, kolczyki tak samo :) Mi ciągle się marzą jakieś równiuteńkie koraliki, nigdy z takimi nie pracowałam, ale jeszcze troszkę muszę poczekać. Cudownie ci to wyszło, uwielbiam twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześwietne, w szczególności ten pierścionek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne rzeczy, wspaniałe kolorki i kolczyków i pierścionka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności! Kolory bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierscionek niesamowity. i kolory i wzor nic tylko sie zachwycac :)

    OdpowiedzUsuń