niedziela, 1 września 2013

dwudziurkowców ciąg dalszy

jak już wspominałam w tym poście, koraliki z dwiema dziurkami nie zostały moimi ulubieńcami ;) postanowiłam jednak coś jeszcze z nich zrobić, skutkiem czego powstały kolczyki - rozetki albo i gwiazdki - jak kto woli ;)

wersja pierwsza - wykonana z super duo iris purple oraz toho 15/o i 11/o pfg starlight



wersja druga - z twinsów w kolorze iris brown, czeskich koralików 2,1mm w tym samym kolorze oraz toho 15/o bronze



średnica elementów plecionych wynosi ok. 22mm.


swoimi jesiennymi świderkami chyba przywołałam nieco jesienne temperatury... ale w najbliższych planach mam wykoralikowanie czegoś w prawdziwie gorrrących kolorach, może tym sposobem uda się zatrzymać na dłużej nieco letniego ciepła ;)


15 komentarzy:

  1. Niesamowicie uroczo się prezentują, świetny jest ten wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ehhh te z iris purple sa genialne. Ten kolor wszedzie chyba dobrze wygląda...a jak się go połączy ze złotem to jest jeszcze lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie przekonują te w brązowej kolorystyce. Takie czekoladki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Zwłaszcza te w kolorze iris brown w połączeniu z bronze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo niepoprawnie politycznie, skojarzyły mi się te kolczyki z płatkami śniegu :P Piękny wzór i idealne kolory, świetne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha czekałam na taki komentarz :D oj kusiło mnie, żeby zrobić jakieś w zimowych kolorach, kusiło... ale jeszcze nie czas :P

      Usuń
  6. Noo, czekoladki przepiękne, ale obie pary super wyszły i zimy Asiu jeszcze nie przywołuj

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, takie ażurowe. Trafiłam na Twojego bloga przez Candy podlinkowane na innym blogu i jeszcze tu nie raz zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. oj nie wiem czemu nie przypadły ci do gustu skoro takie cuda tworzysz :) ładne kolorki mają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie przepadam za "dwudziurkowcami", jakoś nie dostrzegam dla nich tak wielu możliwości jak dla tradycyjnych "jednodziurek"... ;) Mimo to, Twoje kolczyki wyszły świetnie, super dobrałaś kolory i wyszły bardzo wyjściowo :) Pozdrawiam ciepło, S.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brązowe kolczyki, w czekoladowym odcieniu są super - tak jak i inne Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń