sobota, 1 lutego 2014

lato!

w najbardziej szarym, ponurym i przygnębiającym czasie w roku, czyli teoretycznie zimy, ale bez śniegu, u mnie zawitała odrobina lata. była to zasługa zamówienia na szeroką, płaską bransoletkę w soczystych, intensywnych barwach, które latem pięknie będą wyglądać na opalonej skórze. z wielką przyjemnością wybrałam 15 kolorów koralików preciosa i toho w rozmiarze 11/o i wyszydełkowałam bransoletkę na 45k w rzędzie. bransoletka ma 18cm długości i 4,3cm szerokości, wykończona jest masywnymi końcówkami oraz zapięciem na karabińczyk




do zamówienia szybko też dołączył kolejny pozytywny akcent - sobowtór tęczowego pierściona. oczko, wyplecione z 15 kolorów koralików w rozmiarze 11/o, ma 3cm średnicy oraz 1,2cm wysokości



pojawił się też już mniej wakacyjny element - młodszy brat pierściona z jesienną rozetą, wymiary ma identyczne, jak prototyp, wypleciony jest też z niemal identycznych kolorów koralików toho 15/o. niemal - bo nie lubię tak zupełnie powielać swoich wcześniejszych prac, w związku z czym dokonałam delikatnej zmiany i sam środek wzoru wykonałam z sl burnt orange zamiast z sl smoky topaz, różnica niewielka, ale dla mnie miała znaczenie ;)




a następny post będzie zimowy, by porządek w przyrodzie został zachowany :D


34 komentarze:

  1. Bransoletka jest rewelacyjna, bardzo podoba mi się dobór i układ kolorów. Pierścionki również wspaniałe. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ kolory. Aż się ciepło robi od samego patrzenia. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. A to Ci zbieg okoliczności, bo u mnie też już lato i też szeroka bransa, od dosłownie chwilki :) chyba nas ciągnie do słoneczka...:) A moim faworytem dziś jest cudnej urody tęczowy pierscionek! Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są te pierścionki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka SZAŁ! Wolę nawet nie myśleć ile czasu zajęło jej wydzierganie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ciekawe, co powiesz, jak skończę to, nad czym aktualnie pracuję... :D

      Usuń
  6. Piękna tęcza ,i wesolutko od razu się robi na duszy .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu mi się cieplej zrobiło od samego patrzenia :) Świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ doza kolorów! Śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciepło i energetycznie się zrobiło. W pierwszej chwili myślałam, że zrobiłaś ją na krośnie, a tu proszę wydziergana - ależ robota! Pierścionki niezmiennie mi się podobają...

    OdpowiedzUsuń
  10. Letnia bransoletka bardzo piekna.Wyobrazam sobie,ile pracy Cie kosztowala,ale efekt jest wspanialy!
    Pierscionki tez fantastyczne.
    -Pozdrawiam cieplutko-
    -Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, zwłaszcza bransoletka, taka letnia i pełna życia ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bransoletka eksplodująca witaminkami! Od patrzenia na nią nabrałam ochoty na sorbet;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealny dobór kolorów od samego patrzenia lód topnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogrom pracy... i fantastyczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ soczyście i energetycznie. Fantastyczna bransoleta, a pierścienie jak zwykle zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudna, świetny pomysł i idealne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale wakacyjnie się zrobiło, szkoda że widoki za oknem mówią co innego:) Śliczna, podziwiam cierpliwość w jej nawlekaniu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bransoletka mnie powaliła. Cudnie dobrane kolory i zaiste, mega letnie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Powalający efekt dała ta eksplozja kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te kolory to coś ku pokrzepieniu serc :) Piękne! Jak dobrze ogląda się takie cudka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bransoleta jest rewelacyjna :). Nadziergałaś się trochę ... I tak jak nie noszę pierścionków, tak takie chyba bym założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Po bransoletce szczęka mi opadała i uparcie nie chce wrócić na swoje miejsce... A tu nie dość że bransoletka świetna, to i jeszcze pierścionki piękne:) Więc siedzę i podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowności pokazujesz !!!!!pozwól , że kiedyś się zainspirujęTwoimi pracami, pozdrawiam gorąco!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Na to wychodzi, że zima też może być kolorowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne prace a pierścionki szczególnie mnie urzekły... Pozdrawiam
    http://koralikowyszlak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. pomysły masz odlotowe, bransoletka przypadła mi bardzo do gustu - te kolory są idealnie dobrane i pierścionki takie oryginalne
    będę częściej tutaj zaglądać
    z pozdrowieniami, El

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne, oryginalne prace. Bransoletka cudo:) koczyki też....wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  28. jaka cena tgakiej bransoletki5?

    OdpowiedzUsuń
  29. Znalazłam! Kiedyś spotkałam tę bransoletkę w gazecie i zakochałam się w niej do tego stopnia, że rozpoczęłam naukę szydełkowania. Potem o bransoletce zapomniałam, ale dzisiaj już wiem jaki będzie mój następny projekt :) Ale się cieszę :) Pozdrawiam ciepło!
    mój blog

    OdpowiedzUsuń