wtorek, 12 sierpnia 2014

etui ambitniej

gdy zaczął zbliżać się termin wymiany telefonu, ja zaczęłam oczywiście myśleć o nowym etui :) tym razem postanowiłam, że będę nieco ambitniejsza i etui będzie posiadało wzór. po nabyciu nowego smartfona i wykonaniu próbki, okazało się, że etui będzie na... 86 koralików w rzędzie. trochę dużo, no ale przecież nie takie rzeczy się robiło ;) rozrysowałam wydumany wcześniej wzór i przystąpiłam do pracy. ponownie postanowiłam, że rogi etui będą zaokrąglone, więc etui zaczyna się od 76k i stopniowo rozszerza się do 86. wzór, jak wspomniałam, jest mój własny i wyjątkowo nie wędruje do zakładki z wzorami, bo nie sądzę, by ktoś dobrowolnie chciał nawlekać sekwencję na 5676 koralików ;) mnie dodatkową dumą napawa fakt, że w nawlekaniu tego tasiemca (nawleczone koraliki miały ok. 9 metrów długości) nie popełniłam ani jednej pomyłki :)) to dość ciekawe, zważywszy na fakt, że obecnie robię coś o sekwencji 1,1,1,1,1,3 i na odcinku 8cm gotowego sznura miałam już 3 pomyłki :D
do wykonania etui wykorzystałam koraliki preciosa w rozmiarze 11/o w kolorze oczywiście czarnym, a wzór stanowią koraliki popielate w wersji silver lined z kwadratowym otworem, które przepięknie mienią się i migoczą (pochodzą z recyklingu po pierwszym etui), a czego oczywiście nie widać na zdjęciach :/ w połączeniu z czarnymi koralikami dały bardzo ciekawy efekt - patrząc na etui na wprost wzór wygląda jedynie jak jaśniejsza, transparentna poświata, dopiero przy spojrzeniu pod innym kątem lub poruszaniu pokrowcem, koraliki zaczynają migotać ukazując wszystkie zawijasy i detale :)
"rozpłaszczone" etui ma wymiary 13,2 x 8cm.

etui jest dwustronnie wzorzyste ;) i wzór z każdej strony jest inny. pierwsza strona (która chyba podoba mi się bardziej ;)):






druga strona:



dół:


no i na końcu zdjęcie bez ostrości, które chyba najlepiej oddaje efekt mienienia się koralików:





37 komentarzy:

  1. wow!
    wiem jak zrobić etui z koralików ale to, z tym pięknym wzorem, to prawdziwe mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podnoszę szczękę z podłogi, serio! Cudowny wzór, przepiękne etui! Zazdroszczę cierpliwości. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow :-) Jest super, przepiękne. Dużo pracy włożyłaś w jego wymyślenie, rozpracowanie i wykonanie, ale efekt jest tego wart. Piękne etui :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne!! Podziwiam za wytrwałość w pracy nad etui! Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No szaleństwo po prostu :) Wspaniale wygląda, a na żywo na pewno jeszcze lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No pięknie. Najgorsze to nawlekanie i tego nie zazdroszczę bo sama próbowałam ;) Wzór bardzo mi się podoba i spokojne barwy całości. Świetnie wyszedł futerał.No fajny jest jak nie wiem co ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja dalej nie mogę się zabrać za to jednokolorowe a co dopiero z wzorkiem :D Mega po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szaleństwo ale jakie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, dla takiego etui zamieniłabym swoje skórkowe etui z jabłkiem. To rzeczywiście mistrzowska praca, a wzór prześliczny. Lecę oglądać dalej. A, nie dziwię się, że nie zrobiłaś pomyłki. Pewnie byłaś maksymalnie skoncentrowana prawdopodobnie również wypoczęta no i udało się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie! Robi wrażenie.
    A ilez to pracy musiałaś włożyć. Najgorsze chyba nawlekanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne!
    Po Twoim pierwszy etui zamarzyło mi się takie.. Ale odstrasza mnie wielkość, którą musiałabym zrobić - mój tel jest ogroooomny (co jest jego zaletą w pozostałych, poza tym, przypadkach :D )...
    Jestem pod ogromnym wrażeniem i będę długo.. Może się końcu zbiorę w sobie i też wydziergam (oby nie w momencie, kiedy postanowię wymienić telefon :D )

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu, zrobiłaś cudo. Tak bardzo mi się podoba, że gapię się na nie od dłuższego czasu i nie mogę się napatrzeć.Wzorek piękny zarówno z jednaj jak i z drugiej strony. Podziwiam Cię, bo ja się za najprostsze etui zabrać nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzór wymyśliłaś śliczny, a te kolory pięknie podkreślają jego urodę. Etui prezentuje się elegancko i naprawdę przepięknie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szacun za precyzję w nawlekaniu i mistrzostwo w wykonaniu, mam nadzieję, że telefon jest tego godzien ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś niesamowitego. Masz ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Asiu, ja wymiękłam - szczerze i autentycznie opadła mi szczęka. To etui jest po prostu prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O mamuniu! Jak dojdę do siebie to może jakiś sensowny komentarz napiszę. Na razie brak mi słów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Mega! Jesteś Mistrzynią! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Asia przepiękny Ci on wyszedł:))) A teraz go używaj:P Bo moj pierwszy wymęczony głównie leżał sobie gdzies obok;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Etui przepiękne i to obie strony :)
    Wzorki cudo , napracowałaś się niesamowicie i efekt jest powalający , oczu nie można oderwać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe etui:) Brawo za cierpliwość w nawlekaniu i oby się dobrze nosił z telefonem - teraz to musisz znaleźć telefon, który będzie godzien takiej cudownej oprawy;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne! Elegancja i niesamowity urok. Bardzo, bardzo, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama elegancja! :) śliczne

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie - robi wrażenie! Jest naprawdę wysmakowane, eleganckie i takie glamour :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  25. Chylę czoła przed takim ogromem pracy!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie się podoba z każdej strony!. Rany boskie, ile tu nawlekania! Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjne! wspaniałe i ambitne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne to Twoje etui! Telefon czuje się w nim pewnie znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Padłam i jak nic nie wstanę. Nie dość, że tyle koralików to i wzór genialny! Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Boskie!!! Wzór i wykonanie mistrzowskie! Jestem pod ogromnym wrażeniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięęęękne! Marzę o takim ale potrafię zrobić tylko jeden kolor...
    W jaki sposób planuje Pani wzór - w jakiej kolejności nabierać koraliki żeby otrzymać taki wzór?
    Nigdzie nie mogę znaleźć informacji.

    OdpowiedzUsuń
  32. Semasini da paylasir misiniz cok guzel cok begendim bende yapmak istiyorum:)

    OdpowiedzUsuń